לא יורדים מהעצים

חוויות אנתרפולוגיות מחזית השוליים

קונצרט מחאה

תגובות

  1. admin כתבה:

    נשמח לשמוע איך היה היום השני של ההופעות.

  2. יעל כתבה:

    שלום לך,

    תודה לך על סיקור הקונצרט.
    ישנם כמה אי דיוקים במה שכתבת, אך בכל זאת אני מודה לך על סיקור האירוע.
    בעיקר חשוב לי לציין כי ההפרדה לגברים ונשים במקהלה היא מסיבות אמנותיות בלבד – המקהלה המעורבת (נשים וגברים) מחולקת ל – 4 קולות בדרך כלל – שני קולות נשים ושני קולות גברים. ברוב המקהלות האנשים השייכים לאותה קבוצת קול עומדים יחד, כדי שכל קול יישמע בצורה אחידה – ולכן החלוקה.
    ישנן כמה הצעות תיקון נוספות שהייתי שמחה להעביר אלייך אם תפני אליי במייל.

    יעל, ממארגני האירוע

  3. ערן טרבלסי כתבה:

    פפה רק שכח שבמו ידיו הוא העביר לחברי המועצה החרדים כוח עצום, כאשר החליט שהעניין הסמלי של הצבעה נגד התוכנית בסילואן חשוב יותר מהישארות בקואליציה (וזה בהחלט היה רק סמלי – הוא ידע שאין לו סיכוי להפיל את התוכנית. כמו-כן, הוא יכול היה להימנע או לא לנכוח בהצבעה. הוא בחר להתנגד). זה כמובן לגיטימי לחלוטין, אבל הוא לא יכול להאשים רק צד אחד.

  4. admin כתבה:

    לדעתי פפה היה צריך לפרוש ברגע שברקת פנה לחרדים להכנס לקואליציה. אני אישית מאשימה את ברקת. לא בשביל זה פעלתי רבות כדי להביא לבחירתו.

    וליעל תודה על ההבהרות, אני כמובן חצי התבדחתי.

  5. ערן טרבלסי כתבה:

    כן, זה היה יוצר קואליציה מאוד יציבה. פפה ומאיר מרגלית מצד אחד, דוד הדרי ויאיר גבאי מצד שני, תוסיפי את יקיר שגב, מאשה נוביקוב, דידי הרשקוביץ ולורה ורטון (שלא לדבר על תורג’מן), ותקבלי בחירות חדשות שנתיים לאחר הבחירות המקוריות.

  6. בן כתבה:

    ערן, אז הנה- קיבלת קואליציה יציבה, נהנה מהמחיר?

  7. עמית כתבה:

    נו באמת, מה כבר קרה? ביטלו פסטיבל אחד (נניח, העירייה טוענת שזה היה רק בשלב הרעיון) אבל הביאו כמה עשרות פסטיבלים ואירועי תרבות לעיר והחזירו לא מעט ממה שאבד לה ב-20 השנים האחרונות.

    הטענה שברקת שפוט של החרדים פשוט לא עומדת במבחן המציאות. ברור שלא הכל מושלם ויש פה ושם החלטות גרועות שנורא קל לנפח ולהתמקד רק בהן, אבל התמונה הכוללת היא הרבה יותר מאוזנת, בוודאי טובה יותר מהאלטרנטיבה. בכל מקרה רצוי להתייחס במידה של חשדנות לידיעות שמופצות ע”י פוליטיקאים עם אג’נדה, מכל צד, והפסטיבל הזה נוצל יפה מאוד ע”י אחד מהם.

הוספת תגובה

הדוא"ל שלך לעולם לא יפורסם או יינתן. שדות חובה מסומנים ב *

*

*